Ostoskori (0) 0 Ostoskori

Korisi on tyhjä.

Kiitos! Ostoskori on siirretty ostoksiisi.

Siirry ostoksille
VALOKEILASSA
© Getty Images

Johtaja. Tiimi. Visio.

Liiketoiminta

Melodie Nakhle, uusi Euroopan ja Etelä-Afrikan Managing Director, ja hänen johtoryhmänsä puhuvat kasvusta, strategiasta ja tulevaisuudesta, kun he paljastavat Amwaytä koskevan suunnitelmansa…

Karismaattinen, intohimoinen ja kaukonäköinen – nämä ovat vain kolme tapaa kuvata Melodie Nakhlea, joka aloitti Euroopan ja Etelä-Afrikan uutena Managing Directorina vuoden 2020 alussa. Melodie ei ole tuntematon Amwaylle, sillä hän on toiminut yli kymmenen vuotta eri tehtävissä yrityksessä ja erikoistuu vahvojen brändien rakentamiseen, haasteiden voittamiseen ja kestävien liiketoimintaratkaisujen edistämiseen.

Johtaja, jolla on visio

Kun Melodielta kysytään, mikä häntä inspiroi, hän mainitsee Amwayn potentiaalin ja sen sitoutumisen auttaa ihmisiä elämään paremmin ja terveellisemmin. Sitoumus, jonka hän haluaa tehdä eläväksi mahdollistamalla ALH-johtajuuden, auttamalla uusia ALH:ia menestymään, houkuttelemalla ja säilyttämällä asiakkaita alan johtavien tuotteiden avulla ja voimaannuttamalla ALH:ia osallistumaan jaettujen intohimojen ympärille rakennettuihin yhteisöihin.

Tältä pohjalta Melodie aikoo toteuttaa yrityksen A70-vision, joka on hänen mielestään oikea suunta tulevaisuutta ajatellen.

”Meillä on jo se, mitä siihen tarvitaan”

A70-vision toteuttamisessa Melodie korostaa, että kaikki tekijät, jotka mahdollistavat ALH:ien kannattavan ja kestävän liiketoiminnan kasvun, ovat jo olemassa Euroopan ja eteläisen Afrikan markkinoilla. Näin ollen hän on keskittynyt helpottamaan sitä, että ALH:t sitouttavat ja säilyttävät asiakasyhteisön, auttamalla ALH:ia rakentamaan omia online- ja offline-yhteisöjään. Strategia, jota tuetaan digitaalisilla välineillä, yksinkertaisemmalla ostokokemuksella, välttämättömillä tuotteilla ja liiketoimintataidoilla sekä jatkuvalla yhteistyöllä ALH:ien kanssa.

”Intohimomme – se, mikä meitä ohjaa – on ALH:n menestys. Haluamme, että ALH:t ovat kannattavia. Haluamme, että heillä on vahvaa ja kestävää liiketoimintaa. Haluamme, että tämä on yritys, joka tukee tarpeessa olevia ihmisiä ja inspiroi heitä ja heidän elämäänsä”, hän sanoo.

Tämän tavoitteen saavuttamiseksi Melodie on kutsunut mukaan kaksi asiantuntijaa Amwayn riveistä – Ruben Familian ja Imran Zamanin. Ruben, jonka rooli on Chief Sales Officer, Europe & Southern Africa, on käyttänyt viimeiset 18 vuotta toiminnan tehostamiseen ja Amwayn suorituksen optimoimiseen. Imran, uusi Chief Digital & Marketing Officer, Europe & Southern Africa, aloitti Amwayllä vuonna 1998, ja hän on johtanut brändin, tuotteiden ja digitalisaation keskeisiä markkinointi- ja digitaalisia strategioita. Yhdessä he muodostavat valtavan voiman, jonka tarkoituksena on tuoda Amwayn uskomaton potentiaali esiin Euroopassa ja eteläisessä Afrikassa.

Visiosta todellisuuteen

Seuraavassa vaiheessa Melodie ja johtoryhmä toteuttavat strategiaansa ja vahvistavat sitoutumistaan ALH:ien tukemiseen liiketoiminnan kaikissa vaiheissa. Tiiviissä yhteistyössä ALH:ien kanssa toteutettavaan lähestymistapaan kuuluu mielekkäämpien palkkiomahdollisuuksien, uusien tuotteiden, tehokkaiden liiketoiminnan kehittämisvälineiden ja nykyaikaisen ostokokemuksen käyttöönotto. Tämän vuoden osalta on korostettu erityisesti kolmea tavoitetta:


1. Core Plus+:n toteuttaminen

”Core Plus+ on tärkeä painopiste juuri nyt, ja se palaa kannattavuuteen ja asiakkaaseen ja varmistaa, että liiketoiminnan leveys ja syvyys ovat tasapainossa, jotta ALH:illa on terveemmät liiketoiminnot ja korkeammat uudelleenpätevöitymisasteet vuodesta toiseen”, Ruben kertoo. ”Se on hyvin kattava ohjelma, joka herättää henkiin kaiken, mitä olemme oppineet – kaikkein parhaan – kaikista kasvukannustimista eri puolilta maailmaa. Joten sillä ei ole väliä, missä olet matkallasi, Core Plus+ tukee sinua.”

Keskeinen osa tätä lähestymistapaa on sekä uusien että kokeneiden ALH:ien tukeminen asiakaskeskeisyyden lisäämisessä sekä asiakaskokemuksen ja asiakassuhteiden hallinnan parantamisessa, jotta voidaan luoda tuottavampaa ja kestävämpää liiketoimintaa.


2. Digitalisaatio

”Digitaalisuus on ratkaisevan tärkeä tekijä, joka varmistaa ALH:n menestyksen myös tulevaisuudessa. Me keskitymme yhteisiin osa-alueisiin, kuten mahdollisuuteen tehdä ostoksia, rekrytoida, kouluttaa, oppia ja hallita omaa liiketoimintaansa, omaa ryhmäänsä ja johtaa tätä liiketoimintaa”, Imran sanoo.

Yksi tapa toteuttaa tämä on uusi nykyaikainen verkkosivusto, joka antaa sekä ALH:ille että heidän asiakkailleen mielekkään ja innovatiivisen tuotekokemuksen ja tarjoaa samalla kattavan valikoiman liiketoimintatyökaluja ALH:ille.


3. Amwayn kulttuurin vaaliminen

”Perustajamme Rich ja Jay ovat hyvä esimerkki kasvuajattelusta, ja johtavat ALH:mme soveltavat tätä jo liiketoiminnassaan. He mukauttavat jatkuvasti omaa tyyliään liiketoimintansa kehittämisessä ja sopeuttavat toimintaansa ja kehitystään omien tarpeidensa mukaan”, Melodie sanoo.

”Me Amwayllä haluamme myös ehdottomasti jatkaa tähän suuntaan ja keskittyä tähän kasvuajatteluun tukemalla johtavia ALH:ia ja uusia ALH:ia erilaisilla työkaluilla, tapahtumilla ja mahdollisuuksilla. Haluamme antaa heille mahdollisuuden jatkaa ihmisten auttamista elämään terveellisemmin ja voimaannuttavammin. Kumppanuus on ratkaisevan tärkeää koko tässä prosessissa, ja aiomme tehdä paljon enemmän ALH:ien sitouttamistyyppisiä aloitteita, joilla autetaan johtavia ALH:ia ja uusia ALH:ia vahvistumaan.”

Kriisijohtaminen

Kun COVID-19 osui, terveydestä ja turvallisuudesta tuli heti tärkein asia. Vaikka Melodie harmittelee, ettei hän pysty tapaamaan johtavia ALH:ia alkuperäisen suunnitelman mukaisesti, hän uskoo, että Amwayn henkilöstö ja ALH:t ovat lähentyneet toisiaan kriisin myötä ja tuotevalikoima on vahvistunut. ”Tuotteemme ja ratkaisumme liittyvät luonnostaan hyvinvointiin ja ihmisten turvallisemman, paremman ja terveellisemmän elämän mahdollistamiseen”, hän sanoo. ”Tämä on noussut etualalle koko nykyisen kriisin aikana – emmekä ennakoi sen muuttuvan.”

Kriisi myös nopeutti tiettyjä digitaalisia suunnitelmia ja tarjosi Melodielle ja johtoryhmälle mahdollisuuden voimaannuttaa ALH:ia muilla tavoin. ”Nopeutimme digitaalisia ominaisuuksia, jotta työntekijät ja ALH:t voivat olla vuorovaikutuksessa, osallistua ja tehdä etätyötä eri alustoilla”, Imran sanoo, ”ja tarjosimme hyödyllistä sisältöä siitä, miten huolehditaan omasta ja läheisten hyvinvoinnista ja vastustuskyvystä.”

Nyt kun kaikki sopeutuvat uuteen normaaliin, tulevaisuus näyttää paremmalta kuin koskaan. ”Kun näemme ALH:ien yrittäjähengen ja sen, mitä he voivat saavuttaa oikeanlaisen yrityksen antaman tuen avulla”, Ruben jatkaa, ”mikään ei voi pysäyttää meitä.”

Entä tulevaisuudenkuva?

”Luotan täysin siihen, että johtoryhmän, työntekijöidemme sitoutumisen ja johtavien ALH:ien kumppanuuden myötä tulemme entistä vahvemmiksi”, Melodie sanoo. ”Olen uskomattoman optimistinen tulevaisuutemme suhteen.”

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme. Evästeet ovat selaimellesi tallennettavia tiedostoja, jollaisia käytetään useimmilla verkkosivustoilla verkkokokemuksesi yksilöllistämiseksi.

Jatkamalla sivustomme käyttöä muuttamatta asetuksia hyväksyt, että käytämme evästeitä.

Ymmärrän