Ostoskori (0) 0 Ostoskori

Korisi on tyhjä.

Kiitos! Ostoskori on siirretty ostoksiisi.

Siirry ostoksille
VALOKEILASSA
© Getty Images

Vinkkejä ja työkaluja eSpringin myymiseen

Liiketoiminta

Pidätkö eSpring-järjestelmästä, mutta et ole varma, miten siirtäisit intohimosi asiakkaillesi? Olemme täällä auttamassa sinua!

Tärkeimmät asiat ensin – sinun täytyy saada perusasiat oikein. Ennen kuin sukellat teknisiin tietoihin tai aloitat digitaalisten työkalujen käytön, sinun täytyy aina tehdä kolme tärkeää asiaa, kun aloitat keskustelua asiakkaidesi kanssa:

1. Tunnista asiakkaan tarpeet

Vaikka kuinka haluaisit luetella kaikki eSpringin hyödyt (ja niitä on useita ), jokaisen neuvottelun aluksi täytyy kuunnella, mitä asiakkaalla on sanottavana, jotta voit tunnistaa hänen tarpeensa. Ymmärtämällä tärkeimmät toiveet ja huolenaiheet olet paljon paremmassa asemassa pitääksesi heidät kiinnostuneina relevanteilla tiedoilla ja oikealla tuoteratkaisulla.

Mikä on paras tapa tehdä se? Kysymällä avoimia kysymyksiä ja kuuntelemalla huolellisesti. Avoimet kysymykset alkavat sanoilla "mitä", "miksi" ja "miten". Näin saat yksityiskohtaisempia vastauksia kuin vain "kyllä" tai "ei". Kuuntele tarkasti, mitä asiakas kertoo sinulle. Anna hänen tuntea itsensä arvostetuksi.

2. Muodosta henkilökohtainen yhteys

Seuraavaksi sinun täytyy muodostaa henkilökohtainen yhteys asiakkaaseen. Ovatko asiakkaan tarpeet samat tai samankaltaiset kuin sinun syysi ostaa eSpring-yksikkö? Jaa tarinasi hänen kanssaan!

3. Selitä edut

Selitä seuraavaksi eSpring-yksikön edut tavalla, joka keskittyy asiakkaan tarpeisiin. Miksi keskittyä etuihin? Se osoittaa, miksi Amway-tuote on erilainen tai ainutlaatuinen, luo uskoa tuotteeseen ja esittelee selvästi ratkaisun, joka täyttää asiakkaan tarpeet.

© iStockphoto

Neuvotteluharjoitus: tarpeiden ja etujen sovittaminen yhteen

Valmiina tapaamaan asiakkaan? Tässä on muutamia esimerkkejä, joiden avulla voit sovittaa yhteen heidän tärkeimmät huolenaiheensa eSpringin etujen kanssa neuvottelun aikana:

Huolenaihe: "Emme pidä hanavedestä vedenlaadun takia."
eSpringin etu: Poistaa pahan. Se tehoaa 160 haitta-ainetta vastaan ja tuhoaa 99,99 % veden kuljettamista sairautta aiheuttavista bakteereista ja viruksista sekä kystoista*, hiivoista ja homeista, joita juomavedestä voi löytyä. Mikä parasta, se jättää jäljelle hyvän, kuten kaikki hyödylliset kivennäisaineet ja tärkeät luonnon ravintoaineet.

Huolenaihe: "Emme halua kantaa raskaita vesipulloja kotiin kaupasta."
eSpringin etu: eSpring on maailman myydyin kodin vedenkäsittelyjärjestelmä (Verify Markets -tutkimus vuoden 2018 maailmanlaajuisesta myynnistä), ja se on helppohoitoinen – sinun tarvitsee vain vaihtaa suodatin kerran vuodessa tai 5 000 litran jälkeen (kumpi tulee ensin täyteen), mikä käy helposti.

Huolenaihe: "Emme halua ostaa muovipulloja – ne tuottavat liikaa jätettä ja vahingoittavat ympäristöä."
eSpringin etu: eSpring minimoi jätteen ja riippuvuuden kertakäyttöisistä muovipulloista. Edistyneen teknologiansa ansioista se ei tuhlaa vettä tavallisessa päivittäisessä käytössä ja estää myös muovin määrän lisääntymisen.

Huolenaihe: "Emme ole tyytyväisiä pullotetun veden hintaan."
eSpringin etu: Yksi eSpring-säästölaskimen ominaisuuksia on, että sen avulla voit laskea säästöt pullotetun veden henkilökohtaisen käytön perusteella. Tässä vaiheessa on hyvä aika esitellä työkalu ja puhua siitä.


*Kystien UV-vähennys on tarkoitettu Giardia- ja Cryptosporidium-kystille

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme. Evästeet ovat selaimellesi tallennettavia tiedostoja, jollaisia käytetään useimmilla verkkosivustoilla verkkokokemuksesi yksilöllistämiseksi.

Jatkamalla sivustomme käyttöä muuttamatta asetuksia hyväksyt, että käytämme evästeitä.

Ymmärrän