Suosikit (0) 0 Suosikit

Suosikkiluettelosi on tyhjä!

Kiitos! Ostoskori on siirretty ostoksiisi.

VALOKEILASSA
© Getty Images

Amwayn lupaus

Liiketoiminta

Arvioitko Amwayltä ostamista tai oman Amway™-liiketoiminnan aloittamista? Kuulemme sinua. Amwayn lupaus voi auttaa vastaamaan kysymyksiisi ja tukee sinua samaan aikaan.

Kuten sanotaan: ”Olemme vain yhtä hyviä kuin lupaukset, jotka pidämme.” Amwayn lupauksen tarkoituksena on tehdä asiakaspalvelusta ja kuluttajansuojasta entistä yksinkertaisempaa, helpommin ymmärrettävää ja helppokäyttöisempää. Miksi? Koska ansaitset avoimuutta ja luottamusta.

Kuuden pilarin tukemana sen tarkoituksena on tarjota suoramyyntialan kattavin asiakaspalvelu ja kuluttajansuoja. Katsotaan tarkemmin, miten kukin kuudesta pilarista voi tukea sinua ALH:na tai asiakkaana.

1. Edullinen, vähäriskinen

Täytyykö minun sijoittaa paljon aikaa ja rahaa?
Amway lupaa edullisen, vähäriskisen alun jokaisen Amway-matkalle. Liiketoiminnan aloittaminen ei ole pikku juttu. Turvallisuudentunne heti alusta alkaen on tärkeä. Siksi Amway tarjoaa edullisia ostovaatimuksia ja minimaalisia liittymismaksuja uusille ALH:ille. Valtavan ALH-verkoston avulla löydät Amway-perheen, jonka kanssa voit jakaa menestyksiä, kehittää ideoita ja juhlia.

Kun ostat Amwayltä asiakkaana, voit olla rauhallisin mielin, sillä Amway tarjoaa laadukkaita tuotteita. Jos kuitenkin olet tyytymätön tuotteeseen, Amway pyrkii korjaamaan tai vaihtamaan sen tai tarjoaa hyvityksen. Lue lisää tästä alla.

2. Täysi tyytyväisyystakuu

Mitä tapahtuu, jos muutan mieleni?
Olitpa asiakas tai ALH, Amway on sitoutunut palveluun, laatuun ja tuotteisiin. Jos et siis saa kaikkea odottamaasi, Amway työskentelee kanssasi, kunnes olet täysin tyytyväinen.

Osa tätä on ostosten peruuttamisaika ja avokätinen varaston palautuskäytäntö kaikille.

3. Takuuohjelmat

Mitä tapahtuu, jos saan viallisen Amway-kestokulutustavaran?
Amway tarjoaa kestäviä laatutuotteita. Joskus voi kuitenkin esiintyä odottamattomia ongelmia. Jos tuotteessa on ongelma, erilaiset huolto-, korjaus- ja takuuohjelmat auttavat sekä ALH:ia että asiakkaita.

Lisäksi kaikilla tuotteilla on korkealuokkainen suojauslupaus. Jos sinulla ALH:na tai asiakkaana on tuote, joka tarvitsee lisähuomiota tai vaihtoa, Amwayn takuuohjelma auttaa sinua ratkaisemaan ongelman.

4. Asiakaspalvelu

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on yksityiskohtaisia kysymyksiä?
Uutena liikkeenharjoittajana sinulla on varmasti kysymyksiä ja huolenaiheita. Tässä tapauksessa Amway on sinua varten, ja ylälinjasi yhteyshenkilö tukee sinua.

Amway lupaa asiakkailleen myös korkeatasoista asiakaspalvelua. Se tarjoaa tukea verkossa, puhelimitse ja kasvotusten. Mikään huolenaihe ei ole liian suuri tai liian pieni. Amway on luotettu liikekumppanisi, joka tukee menestystäsi kaikissa vaiheissa.

© Getty Images

5. Tietosuoja

Tietosuoja on minulle tärkeää. Miten Amway ottaa tämän huomioon?
Amway noudattaa kaikkia tietosuojaa ja yksityisyyttä koskevia paikallisia ja kansainvälisiä lakeja. Tiukkojen eettisten normien ja kestävien liiketoimintakäytäntöjen ylläpitäminen on tärkeä sitoumus.

Yksityisyytesi on Amwayn prioriteetti. Amway arvostaa molemminpuolista kunnioitusta ja luottamusta ALH:ien ja asiakkaiden kesken. Amway lupaa kerätä ja käyttää tietojasi ainoastaan yksityisyyden suojaa koskevan lainsäädännön mukaisella tavalla.

6. Oikeus tietää

Haluan ymmärtää liiketoiminnan kunnolla. Miten avoin Amway on?
Jotta voisit menestyä Amwayn Liikkeenharjoittajana, sinun täytyy tietää ja ymmärtää kaikki Amwayn kuluttajansuojakäytännöstä ja asiakaspalvelutarjonnasta.

Siksi yritys lupaa aina viestiä selkeästi ALH:ille ja asiakkaille. Amway tarjoaa helpon, avoimen pääsyn kaikkiin kuluttajansuojaan sekä tuotteiden ja varaston palautuskäytäntöihin liittyviin tietoihin.

Saat lisätietoja Amwayn lupauksesta ja siitä, mitä Amway voi tarjota, napsauttamalla tätä

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme. Evästeet ovat selaimellesi tallennettavia tiedostoja, jollaisia käytetään useimmilla verkkosivustoilla verkkokokemuksesi yksilöllistämiseksi.

Jatkamalla sivustomme käyttöä muuttamatta asetuksia hyväksyt, että käytämme evästeitä.

Ymmärrän