VALOKEILASSA

50 vuotta kauneutta

ARTISTRY

Hyvää 50-vuotispäivää, ARTISTRY!

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä nopeammin aika menee. Huomaan ihmetteleväni säännöllisesti, minne kaikki päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet ovat oikein menneet. Mutta nopean ajankulun päivittelemisen sijaan muistelen mieluummin kaikkia niitä asioita ja tapahtumia, jotka ovat tuoneet minut tähän pisteeseen. Se saa minut hymyilemään.

Nyt kun ARTISTRYTM täyttää 50 vuotta, on sopiva aika muistella menneitä ja juhlistaa viittäkymmentä kasvun, innovaatioiden, menestyksen ja todellisen kauneuden täyttämää vuotta. Voisin kertoa paljon tuotemerkistä, sen menestyksestä ja ainutlaatuisuudesta, mutta suurin osa teistä tietää jo kaiken sen. Sen sijaan haluan kertoa siitä, mitä 50 vuotta kauneutta tarkoittaa 30 vuotta ihonhoitoalalla työskennelleen ammattilaisen näkökulmasta.

Innovatiivista ihonhoitoa

Aloitin työt kauneudenhoitoalalla vuonna 1988, ja ihastuin välittömästi terveyteen, hyvinvointiin ja ihonhoitoon. Innostuin kaikesta uudesta, erityisesti siitä, kuinka eri ainesosat toimivat, kuinka tuotteita valmistetaan ja kuinka ne vaikuttavat ihoon. 1990-luvulle siirryttäessä aloin kiinnostua yhä enemmän koulutuksesta. Olin kiinnostunut tiedosta, en niinkään tuotemerkeistä. Uskoin vahvasti siihen, että jos ihmiset vain tietävät kuinka iho toimii ja mitä ainesosia eri tuotteet sisältävät, he osaavat valita itselleen ja asiakkailleen parhaiten sopivan tuotesarjan.

Vuonna 2007 kaikki muuttui. Täysin yllättäen tullut puhelu ja sitä kautta avautunut mahdollisuus matkustaa ympäri maailmaa kouluttamassa ihmisiä muutti elämäni ja uskomukseni. Kaksi Adassa, Michiganissa ARTISTRY Research and Development -tiimin kanssa viettämääni päivää avasivat silmäni täysin uudelle maailmalle. Siinä maailmassa oli huippututkijoita, uusinta teknologiaa ja innovaatioita, harvinaisia ja laadukkaita ainesosia sekä laaja valikoima ihonhoitotuotteita, jotka soveltuivat naisille (ja miehille) ympäri maailman.

Perustajien visio

En voinut käsittää, että ihmiset eivät tunteneet ARTISTRY-tuotemerkkiä. Olin myyty. Ja olin sitoutunut – mutta se ei loppunut siihen. Minun 30 vuotta opetusta, koulutusta, kirjoittamista ja puhumista ovat saaneet uuden merkityksen voidessani edustaa viimeisen kymmenen vuoden ajan maailman parasta ihonhoitomerkkiä. Tämä tuotemerkki perustuu kauneuden ja hyvinvoinnin rakastamiseen, eikä se ole koskaan unohtanut visiotaan. "Jokainen nainen on oma ainutlaatuinen itsensä, oma taideteoksensa". Niin on myös jokainen ARTISTRY -tuote.

  • Edith Rehnborg Cosmetics toimi inspiraationa ARTISTRY-tuotemerkille 1950-luvulla – siinä yhdistyi luonnolliset ainesosat ja huipputeknologia
  • Tältä ARTISTRY-tuotevalikoima näytti 1970-luvulla
  • Suosikki kosmetiikkamerkkimme logossa oli aikaisemmin perhonen ja värikäs fontti – melkoinen ero nykyiseen tyylikkään moderniin logoon!
  • Viisi vuotta sitten ARTISTRY YOUTH XTEND oli ensimmäinen ikääntymisen vaikutuksia hidasta tuotelinja, jossa yhdistyi aurinkorasva ja antioksidanttirikas voide.
  • Global Creative Director Olivier van Doorne mullisti  ARTISTRY:n ulkoasun Crescendo-pakkaustyylillään
  • Flora Chic Eau de Parfum ARTISTRY-tuotemerkin ensimmäinen tuoksu
  • Teresa Palmer oli ARTISTRY:n hienoimpien tuotelinjojen, kuten Supreme LX:n ensimmäinen mainoskasvo useita vuosia
  • Uusi essentials by ARTISTRY -tuotelinja uudistui viime vuonna

Hyvää 50-vuotispäivää, ARTISTRY!

Aiheeseen liittyvää

Kasvata liiketoimintaasi oikeilla työkaluilla

Hygieniatuotteet

Lisää

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme. Evästeet ovat selaimellesi tallennettavia tiedostoja, jollaisia käytetään useimmilla verkkosivustoilla verkkokokemuksesi yksilöllistämiseksi.

Jatkamalla sivustomme käyttöä muuttamatta asetuksia hyväksyt, että käytämme evästeitä.

Ymmärrän