VALOKEILASSA

Täyttä vauhtia eteenpäin

Aktiivinen elämä

Maksimituloksia XS Power Drink -esittelytapahtuman avulla.

Energiajuomat ovat suosittuja juhlijoiden ja opiskelijoiden keskuudessa tenttien aikaan. Niitä käyttävät myös urheilijat, jotka hakevat puhtia suoritukseensa, ja aikaerosta kärsivät matkustajat.

Mutta tölkillinen energiajuomaa voi sisältää kofeiinia ja neljä kertaa niin paljon sokeria kuin virvoitusjuoma. Kuluttajien tullessa entistä tietoisemmiksi terveistä elämäntavoista ja ravinnosta, ALH:t voivat esitellä heille XS™ Power Drink -juomaa – gluteenitonta ja sokeritonta juomaa, jossa ei tingitä mausta.

Liike-elämän uutisryhmä Quartz raportoi, että maailmanlaajuiset energiajuomamarkkinat kasvoivat 3,8 miljardista dollarista 37,5 miljardiin dollariin vuosien 1999 ja 2013 välillä (perustuu Euromonitorin tietoihin). Tämä tarkoittaa yli 620 prosentin kasvua.

Ota kaikki irti tästä kuumasta trendistä järjestämällä hauskoja tapahtumia, joissa sekä mahdolliset asiakkaat että uudet, mahdolliset ja varsinkin nuoret ALH:t saadaan innostumaan Amwaysta ja Amwayn tuotteista.

Saimme tilaisuuden keskustella saksalaisen ALH:n Bernd Catterfeldin (18 %), ja tšekkiläisen Petr Stepanekin (Perustajien Platina) kanssa siitä, miten XS Power Drink -juomasta saadaan kaikki mahdollinen irti.


Miten käytät XS Power Drink -juomaa uusien ALH:ien sponsorointiin?

Bernd: Annan mielelläni XS Power Drink -juoman maistettavaksi, jotta ihmiset voivat itse päättää, miten hyvää se on. Reaktiot ovat mahtavia – yhdeksän kymmenestä juomaa kokeilleesta sanoo, että se on ensimmäinen sokeriton energiajuoma, joka maistuu hyvältä. Joten on helppo nähdä, miksi ALH:t seisovat tuotteiden takana.

Stepanek: Tarjoan XS Power Drinkin potentiaalisille asiakkaille ja mahdollisille uusille ALH:ille, kerron heille XS Power Drink -tarinan ja selitän XS Power Drink -filosofian – sen miksi toimimme niin kuin toimimme. Se on tärkeä seikka muita inspiroitaessa.


Kuvaa ensimmäistä XS Power Drink -tapahtumaa.

Bernd: Toimin usein DJ:nä paikallisissa yökerhoissa ja minulla on yhteyksiä joihinkin yrityksiin. Ensimmäinen XS Power Drink -juhla oli menestys. Ihmiset halusivat kokeilla juomaa ja heidän ihastuksensa oli näkemisen arvoista.


Miksi XS Power Drink sopii niin hyvin sponsorointiin?

Stepanek: Kun olin vierailulla Laguna Beachin kaupungissa Kaliforniassa – missä juoma sai alkunsa –, ymmärsin, että XS Power Drink on elämäntyyli, se on asenne. Se on kuin surffaus: emme kilpaile aalloista muiden kanssa, vaan jaamme aallon heidän kanssaan. Tämä on minun sponsorointifilosofiani: jaan perusarvoja, toivoa ja mahdollisuuksia.


Mikä on paras mahdollinen ympäristö XS Power Drinkin esittelylle?

Bernd: Käytämme ympäristöä, jossa ihmiset tuntevat olonsa kotoisaksi. Nuoret ihmiset käyvät usein ulkona ja juhlissa, joten se on hyvä paikka aloittaa tuotteen esittely. Monet ovat avoimia kokeilemaan hyviä tuotteita, jotka toimivat luvatulla tavalla.


Mitä vinkkejä antaisit menestyksekkään XS Power Drink -esittelytapahtuman järjestäjälle?

Bernd: Ei nimettömiä mainoksia tai kutsuja. Aloita juoman esittely tuttujen parissa. Anna ihmisten kokeilla tuotetta. Jos he pitävät siitä, he tuovat ystäviään tuleviin esittelytapahtumiin.

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen sivustollamme. Evästeet ovat selaimellesi tallennettavia tiedostoja, jollaisia käytetään useimmilla verkkosivustoilla verkkokokemuksesi yksilöllistämiseksi.

Jatkamalla sivustomme käyttöä muuttamatta asetuksia hyväksyt, että käytämme evästeitä.

Ymmärrän