ARTISTRY kehittyy
ARTISTRY
”Jokainen nainen on oma yksilönsä, kuin itse tehty taideteos”
Nämä Edith Rehnborgin, uraauurtavan yrittäjän ja ARTISTRY™ -tuotemerkin perustajan inspiroivat sanat 50 vuoden takaa kuulostavat totuudenmukaisilta vielä tänäkin päivänä. Mutta vaikka jotkut asiat pysyvätkin, joidenkin asioiden täytyy muuttua. Maailma ja sinun liiketoimintasi – ne eivät pysy paikoillaan. Ne kehittyvät. Samoin tekee myös ARTISTRY-tuotemerkki, jonka innostava kehitys auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.
Vain harvoilla tuotemerkeillä on takanaan 50 vuotta kasvua, menestystä ja inspirointia. ARTISTRY on kuitenkin ottanut paikkansa maailman kymmenen eniten myydyimmän kauneustuotemerkin* joukossa. Sitä myydään yli 50 maassa. Ja sen tuotteita käyttää viisi miljoonaa naista ympäri maailman.
Voimapariskunta Edith ja Carl F. Rehnborg uskoivat yksilölliseen hyvinvointiin ja kauneuteen.
Se ei ollut sattumaa. Edith Rehnborg perusti ARTISTRY-tuotemerkin rakkaudesta kauneuteen ja hyvinvointiin. Edith ja hänen NUTRILITE-tuotemerkin perustanut miehensä, Carl F Rehnborg, yhdistivät nämä perusarvot luonnon ja tieteen kanssa. Näin syntyi ravinto- ja kosmetiikkatuotteita, jotka vielä tänäkin päivänä tukevat, vahvistavat ja juhlistavat persoonallisuutta ja yksilöllisyyttä.
Tuoreimman muutoksensa myötä ARTISTRY rakentaa vankkojen perusarvojensa varaan kolme uutta ja jännittävää pilaria:
Luonnosta saatavat ainesosat muodostavat kaikkien ARTISTRY-tuotteiden perustan
Puhtaat ja äärimmäisen tehokkaat ainesosat ovat keskeisessä osassa ARTISTRY:n ihonhoitotuotteissa. Niihin kuuluvat luonnonmukaisilla NUTRILITE™-tiloilla viljellyt hedelmät, kuten barbadoskirsikat, puhdas norjalainen vuonovesi, Himalajan mineraalit, helmiproteiini ja sienientsyymit. Ne kaikki on valittu ARTISTRY-tuotteisiin niiden hellävaraisen tehokkuuden vuoksi.
Vuosien tieteellinen tutkimus- ja kehittämistyö on johtanut erinomaisiin kauneudenhoitotuotteisiin ja innovaatioihin
ARTISTRY:n tutkimus- ja kehitystiimit ovat tuoneet markkinoille myös uusia tuotteiden käyttötapoja. Tiede on ARTISTRY-tuotteiden ytimessä. Meillä on yli 50 vuoden kokemus ihon hyvinvoinnista ja kliinisissä testeissä ja turvatesteissä todistettu vaikuttavuus – puhumattakaan 100 %:n tyytyväisyystakuusta. Ikääntymistä hidastavan YOUTH XTEND™ -tuotemerkin patentoitu Micro-X6 peptidi ja Intensive Skincare™ Vitamin C +HA Treatment -hoidon (joka sisältää myös tuotemerkin ensimmäisen aktivointikorkin) ainutlaatuinen Vita C -tiiviste ja kaksitehoinen hyaluronihapposekoitus ovat esimerkkejä ARTISTRY:n tutkimustiimin tavasta hyödyntää ja kunnioittaa luonnon omaa voimaa ja yhdistää sitä uusimpien teknologioiden kanssa.
ARTISTRY uskoo jokaisen naisen yksilölliseen kauneuteen
Kuten Edith Rehnborg sanoi, ”jokainen nainen on oma yksilönsä, kuin itse tehty taideteos”. Pitäen tämän mielessään, ARTISTRY analysoi yli 32 000 kasvot ympäri maailman kehittääkseen tuotteita naisten yksilöllistä kauneutta ja ihonhoitotarpeita varten. Nyt on sinun aikasi juhlia yksilöllistä kauneuttasi tuotteilla, jotka luotiin juuri sinua varten.
ARTISTRY:n tuotevalikoima kasvaa jatkuvasti, jotta se voi tarjota tuotteita jokaiselle ihotyypille ja ihonhoidon jokaiseen vaiheeseen. Samoin se haluaa tarjota jokaiselle ihotyypille ja tyylille sopivat värisävyt. Kerro asiakkaillesi kaikista tuotteista, ja anna heidän testata niitä esittelyjen aikana. Kerro heille ARTISTRY:n tarina, tuotemerkin filosofia ja se, kuinka se voi auttaa heitä hellimään ja ilmaisemaan omaa yksilöllistä kauneuttaan. Lisäksi tuotemerkin ainutlaatuinen perintö ja sen voimakas side NUTRIWAY™-tuotemerkin kanssa tarjoaa ALH:lle erinomaisen mahdollisuuden tuotteiden ristiinmyynnille – Michelle D’Aillard kertoo siitä enemmän Beauty Buzz -osiossa.
#LisääTietoa #JaaTarinasi #LuoInnostusta
Enemmän kuin mitään muuta, ARTISTRY on sinua varten. Tunnet sen, uskot siihen ja rakastat sitä. Sinä olet elävä esimerkki siitä, että nämä tuotteet toimivat. Joten älä ujostele – jaa kauneutta ja hyvinvointia koskeva tietosi ja rakkautesi kertomalla maailmalle ARTISTRY-tuotteista. Tutustu tuotteisiin, testaa niitä, käytä niitä ja jaa kokemuksesi ARTISTRY-yhteisön (ja kaikkien muidenkin) kanssa sosiaalisessa mediassa. #LisääTietoa #JaaTarinasi #LuoInnostusta
Lähde: Euromonitor International Limited. Kauneus- ja hygieniatuotteet 2017, Premium kauneus-ja hygieniatuotteet, alakategoria Premium ihonhoitotuotteet, maailmanlaajuisen myynnin arvo jälleenmyyntihinnoista 2016
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Cookies är filer som lagras i din webbläsare och används av de flesta webbplatser för att anpassa din webbupplevelse.
Genom att fortsätta att använda vår webbplats utan att ändra inställningarna, samtycker du till vår användning av cookies.